مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با افتتاح ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه در استان مرکزی بیش از ۸۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

شغلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هادی فدایی اظهار کرد: از این تعداد پروژه قابل بهره‌برداری در شهرستان زرندیه ۷۴ پروژه عمرانی با اعتباری معادل هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال و ۱۵ طرح دیگر اقتصادی با صرف هزینه‌ای بیش از ۶ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال است.

وی به مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در زرندیه اشاره کرد و افزود: تامین آب آشامیدنی شهر مامونیه، مرحله نخست طرح آبرسانی به مناطق عشایری و بهره برداری از ساختمان اداره ورزش و جوانان از جمله طرح‌های عمرانی و افتتاحی است.

 همچنین بهره‌برداری از مدرسه روستای آغذیگنگ و پروژه‌های زیرساختی در زمینه تامین آب، برق، گاز و تلفن در شهرک‌های صنعتی مامونیه و زاویه و ناحیه صنعتی پرندک از دیگر طرح‌های عمرانی و قبال افتتاح در زرندیه است.

به گفته فرماندار زرندیه، چندین طرح صنعتی و اقتصادی نیز در شهرک‌های صنعتی زاویه، مامونیه و پرندک و یک کارخانه تولید آجر نیز در منطقه شکرآباد نیز به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی ساخت فرودگاه آموزشی و تفریحی پرندک (شهرک فرودگاهی) آغاز خواهد شد.

کد خبر 482365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مرکزی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha